גודל ממוצע של פין

גודל ממוצע של פין

 
האם אימונים יכולים להפוך את הפין הקטן שלי לגדול יותר?
תרגילי הפין, המכונה לעתים קרובות jelqing, היו בשימוש כבר במצרים העתיקה כשיטה להגדלת הפין. בעוד מיליארדי דולרים גלולות ותעשייה expander זה מנסה למכור לך overpriced עשבי תיבול או משיכת התקנים טוען שיטות אלה לא עובדים טוב, הם באמת עושים. תוכניות אימון מכובד כמו “הגדלת הפין תיקון” עזר אלפי גברים להגדיל את גודל הפין שלהם.
אל תצפו ניסים, אבל הוספת על 2 ס”מ לגובה שלך זקוף לאחר כמה שבועות של אימון הוא לא יוצא מן הכלל. גברים רבים מדווחים על סוג זה של תוצאה, חלק אפילו עד 4 אינץ ‘. כמו כל האימונים, התוצאות לא יראו קסם לאחר כמה ימים, אבל עם תוכנית התרגיל הנכון, תוכל לזהות צמיחה איטית אך יציבה.
היתרונות: זה בטוח, אתה לא תזיק לבריאות שלך על ידי מנסה. זה זול, רוב תוכניות הגדלת הפין עבור הפין קטן עלות על 50 $, פעם אחת ההשקעה, ללא חיובים חוזרים מוסתרים. זה פחות ממחצית הכסף של חודש אחד אספקת גלולות הפין יעיל יעלה לך.
חשוב: במיוחד גברים צעירים לעתים קרובות מרגיש חוסר ביטחון על הפין שלהם, בעוד הוא עדיין גדל. תרגילי הפין מתאימים רק למבוגרים, כאשר הצמיחה הפין טבעי הוא סיים, זה בשנות העשרים המוקדמות. החל לפני גיל זה אינו מומלץ.